TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Kujawsko-Pomorskie Archiwum
 
Menu główne
Aktualności
Powiaty i gminy
O województwie
Nasze symbole
     Link - informacje o województwie w języku angielskim   Link - informacje o województwie w języku niemieckim   Link - informacje o województwie w języku francuskim
     Link - informacje o województwie w języku hiszpańskim   Link - informacje o województwie w języku rosyjskim   Link - informacje o województwie w języku fińskim
Samorząd Województwa
Statut Województwa
Zarząd Województwa
Urząd Marszałkowski
Jednostki organizacyjne
Menu tematyczne
Informacje prasowe
Turystyka
Planowanie Strategiczne i Przestrzenne
Promocja
Współpraca Międzynarodowa / International Cooperation
Budżet, finanse
Mienie Województwa
Kultura
Edukacja
Sport
Zdrowie
Sprawy Społeczne
(Nie)pełnosprawni
(Nie)pełnosprawni - archiwum
Rolnictwo i obszary wiejskie
Geodezja i Kartografia
Ruch drogowy
Infrastruktura
Środowisko
Społeczeństwo Informacyjne
Zamówienia publiczne - archiwum
Patronat Marszałka
Organizacje Pozarządowe
e-Urząd
ISO
Etyka
Kadry Urzędu
Badanie satysfakcji Klienta
Nasze analizy
Bezpieczeństwo
Zakupy
Polityka plików cookies
 
Nasze portale

Baner - Biuletyn Informacji Publicznej


Informacje


Baner - Niebieska Linia



 
Koniec problemów pasażerów Arrivy Drukuj
Udało się wyeliminować większość problemów, z jakimi borykało się debiutujące w regionie konsorcjum PCC Rail/Jaworzno Arriva Polska. Niemal wszystkie pociągi kursują już punktualnie a nieliczne spóźnienia zredukowane zostały do rzędu 5-7 minut i wynikają z problemów ze skomunikowaniem. Do końca stycznia, Arriva wprowadzi na tory własny tabor, czekający obecnie na homologację.   

Poprawa sytuacji to efekt przygotowanego przez kopnsorcjum i zaaprobowanego przez zarząd województwa programu naprawczego. Prywatny przewoźnik zobowiązał się w nim wprowadzić własne składy, przeorganizować służby dyspozytorskie, dodatkowo przeszkolić swój personel, a w pięciu punktach na terenie całego regionu utrzymywać w stałej gotowości do wyjazdu autobusy komunikacji zastępczej. Zadba też o dobrą informację dla podróżnych. Większość z tych założeń wprowadzono już w życie.  
Niedługo na tory wyjedzie też drugi dwuczłonowy szynobus wyprodukowany w bydgoskiej fabryce Pesa. Komunikacja zastępcza na trasie Toruń-Sierpc będzie kursowała do końca stycznia, kiedy prawdopodobnie zakończy się proces homologacji nowych, zamówionych przez PCC/Arrivę składów. Świadectwa homologacji przyznaje Urząd Transportu Kolejowego, który obecnie bada nowy tabor konsorcjum.
Marszałek Piotr Całbecki zdecydował, że cały czas będzie patrzył na ręce regionalnym przewoźnikom - nie tylko konsorcjum, ale także państwowej spółce PKP Przewozy Regionalne. W tym celu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego zostanie zakupiony program komputerowy, umożliwiający stałe monitorowanie ruchu pociągów obu przewoźników w całym regionie. Nadal też w teren jeździć będą kontrolerzy Urzędu Marszałkowskiego, którzy wyrywkowo będą monitorować sytuację na torach oraz standard obsługi podróżnych.

Beata Krzemińska
rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego


2 stycznia 2008 r.

 
 
 
 


Dzisiaj jest: poniedziałek, 30-03-2020
Wywiad Tygodnia

Sejmik

Kontrakt Terytorialny

Baner - Portal video

ZIT


Rok Jana Pawa II

Nagrody i Medale

Loty Bydgoszcz - Frankfurt

Razem dla Regionu

Katalog konkursowy

Baner - Rzecznik informuje

Baner - Link do galerii zdj

Internetowy atlas wojewdztwa kujawsko-pomorskiego

Nasza Energia

Konkurs Innowacyjna Marka Regionu InnoMaRe

Inne ważne linki

Statystyki strony
odwiedzających: 132041898
 
 
(C) Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2007