TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Kujawsko-Pomorskie Archiwum
 
Menu główne
Aktualności
Powiaty i gminy
O województwie
Nasze symbole
     Link - informacje o województwie w języku angielskim   Link - informacje o województwie w języku niemieckim   Link - informacje o województwie w języku francuskim
     Link - informacje o województwie w języku hiszpańskim   Link - informacje o województwie w języku rosyjskim   Link - informacje o województwie w języku fińskim
Samorząd Województwa
Statut Województwa
Zarząd Województwa
Urząd Marszałkowski
Jednostki organizacyjne
Menu tematyczne
Informacje prasowe
Turystyka
Planowanie Strategiczne i Przestrzenne
Promocja
Współpraca Międzynarodowa / International Cooperation
Budżet, finanse
Mienie Województwa
Kultura
Edukacja
Sport
Zdrowie
Sprawy Społeczne
(Nie)pełnosprawni
(Nie)pełnosprawni - archiwum
Rolnictwo i obszary wiejskie
Geodezja i Kartografia
Ruch drogowy
Infrastruktura
Środowisko
Społeczeństwo Informacyjne
Zamówienia publiczne - archiwum
Patronat Marszałka
Organizacje Pozarządowe
e-Urząd
ISO
Etyka
Kadry Urzędu
Badanie satysfakcji Klienta
Nasze analizy
Bezpieczeństwo
Zakupy
Polityka plików cookies
 
Nasze portale

Baner - Biuletyn Informacji Publicznej


Informacje


Baner - Niebieska Linia



 
Ogłoszenie Drukuj
Zakończył się projekt realizowany przez Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. „Promocja marki Województwo Kujawsko-Pomorskie poprzez sport”  (2012 r.) Projekt miał na celu promowanie Województwa Kujawsko-Pomorskiego podczas imprez sportowych organizowanych przez stowarzyszenia i kluby sportowe  w naszym regionie.
 
Promocja województwa poprzez imprezy o zasięgu europejskim i światowym realizowana była między innymi przez: Kujawsko-Pomorski Związek Lekkiej podczas Europejskiego Festiwalu Lekkoatletycznego; Klub Polonia Bydgoszcz w trakcie Półfinału Drużynowego Pucharu Świata na żużlu: Klub Unibax SA podczas Speedway Grand Prix of Poland: poprzez działania  Akademii Karoliny Woźniackiej (tenis ziemny).

Województwo promowane było również przez kluby sportowe z regionu w trakcie rozgrywek o Mistrzostwo Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn (Energa Toruń, Anwil Włocławek), siatkówce kobiet i mężczyzn (Pałac Bydgoszcz, Delecta Bydgoszcz), wioślarstwie (AZS UMK Toruń, RTW Bydgostia) a także podczas imprez sportowych o ogólnopolskim zasięgu jak Półmaraton Świętych Mikołajów (organizowany przez Stowarzyszenie Maraton Toruński), Triatlon w Górznie (Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy i Miasta Górzno) czy Plaża Gotyku ( ASZ UKM Toruń).

W trakcie imprez objętych projektem prowadzono kampanie promocyjne podczas których wykorzystano materiały promocji wizualnej w postaci banerów,  telebimów, , roll-upów, afiszy, plakatów, zaproszeń, biletów oraz innych form, takich  jak „Kujawsko-Pomorski magazyn sportowy” produkowany i emitowany przez Telewizję Polską SA oddział w Bydgoszczy.

Adresatami działań promocyjnych byli kibice sportowi, zawodnicy i trenerzy uczestniczący bezpośrednio w wydarzeniach sportowych jak i zainteresowani tą tematyką telewidzowie telewizji regionalnej.

Całkowita wartość projektu wyniosła 1 305 999,99 zł, dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1.110 999,99 zł.
 
Projekt wpisuje się w strategię Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów.
 
 
 
 


Dzisiaj jest: poniedziałek, 10-08-2020
Wywiad Tygodnia

Sejmik

Kontrakt Terytorialny

Baner - Portal video

ZIT


Rok Jana Pawa II

Nagrody i Medale

Loty Bydgoszcz - Frankfurt

Razem dla Regionu

Katalog konkursowy

Baner - Rzecznik informuje

Baner - Link do galerii zdj

Internetowy atlas wojewdztwa kujawsko-pomorskiego

Nasza Energia

Konkurs Innowacyjna Marka Regionu InnoMaRe

Inne ważne linki

Statystyki strony
odwiedzających: 132455967
Aktualnie jest 2 gości online
 
 
(C) Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2007