W dniu 28 lutego 2014 r. podjęto uchwałę nr 7/258/14 o dofinansowaniu projektu „Wsparcie opieki nad zabytkami Województwa Kujawsko-Pomorskiego w roku 2013”.
W związku z powyższym prosimy o stosowanie w Opisie do faktury oraz Wniosku o płatność następującego numeru
7/258/14 z 28.02.2014 r.Poniżej znajduje się wykaz osób sprawdzających Wnioski o płatność i rozliczających dotacje. Przed kontaktem należy ustalić, która z osób jest opiekunem danego Beneficjenta. O kontakt telefoniczny prosimy
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 13.00. Możliwy jest także kontakt drogą elektroniczną o dowolnej porze.
OSOBA SPRAWDZAJĄCA I ROZLICZAJĄCA: Marcin Graczyk
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, 56 646-20-22 wew. *2549, 795-572-063
NUMER Z UCHWAŁY: od 9 do 28
NUMER UMOWY PARTNERSKIEJ: od KD-II.433.UE.
426.2013 do KD-II.433.UE.
445.2013
OSOBA SPRAWDZAJĄCA I ROZLICZAJĄCA: Małgorzata Borgula
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, 56 646-20-22 wew. *2549, 795-572-063
NUMER Z UCHWAŁY: od 29 do 48
NUMER UMOWY PARTNERSKIEJ: od KD-II.433.UE.
446.2013 do KD-II.433.UE.
465.2013
OSOBA SPRAWDZAJĄCA I ROZLICZAJĄCA: Krzysztof Jeliński
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
, 56 646-20-22 wew. *2549, 795-572-063
NUMER Z UCHWAŁY: od 49 do 54
NUMER UMOWY PARTNERSKIEJ: od KD-II.433.UE.
466.2013 do KD-II.433.UE.
471.2013
Poniżej znajdują się przygotowane dokumenty do pobrania, które należy wypełnić prawidłowo i wraz z niezbędnymi załącznikami złożyć wraz z pismem przewodnim w kancelarii podawczej znajdującej się w
budynku głównym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu na Placu Teatralnym 2 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskie
Departament Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Pl. Teatralny 2
87-100 ToruńDokumentacja składana wraz z
Wnioskiem o płatność powinna zawierać:
1. Wniosek o płatność. (formularz do pobrania -
1 plik 2 plik 3 plik)
4. Potwierdzenia przelewów należności dla Wykonawcy prac – kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
5. Prolongaty do faktur jeśli zapłata nastąpiła lub nastąpi po upływie płatności faktury – kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
6. Potwierdzenie – kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” lub oświadczenie o założeniu konta na cele projektu (z podaniem numeru konta).
7. Kopia protokołu odbioru technicznego – potwierdzona „za zgodność z oryginałem”. (
formularz do pobrania)
8. Kopia Protokołu odbioru WUOZ - potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
9. Kopia decyzji WUOZ dot. zrealizowanego zadania - potwierdzona „za zgodność
z oryginałem”.
10. Kopia umowy z Wykonawcą z załącznikami, jeśli tak stanowi treść umowy – kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”
11. Dokumenty do zapytania ofertowego (jeśli dotyczy)- kopie potwierdzone „za zgodność
z oryginałem”: