TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Kujawsko-Pomorskie Archiwum
 
Menu główne
Aktualności
Powiaty i gminy
O województwie
Nasze symbole
     Link - informacje o województwie w języku angielskim   Link - informacje o województwie w języku niemieckim   Link - informacje o województwie w języku francuskim
     Link - informacje o województwie w języku hiszpańskim   Link - informacje o województwie w języku rosyjskim   Link - informacje o województwie w języku fińskim
Samorząd Województwa
Statut Województwa
Zarząd Województwa
Urząd Marszałkowski
Jednostki organizacyjne
Menu tematyczne
Informacje prasowe
Turystyka
Planowanie Strategiczne i Przestrzenne
Promocja
Współpraca Międzynarodowa / International Cooperation
Budżet, finanse
Mienie Województwa
Kultura
Edukacja
Sport
Zdrowie
Sprawy Społeczne
(Nie)pełnosprawni
(Nie)pełnosprawni - archiwum
Rolnictwo i obszary wiejskie
Geodezja i Kartografia
Ruch drogowy
Infrastruktura
Środowisko
Społeczeństwo Informacyjne
Zamówienia publiczne - archiwum
Patronat Marszałka
Organizacje Pozarządowe
e-Urząd
ISO
Etyka
Kadry Urzędu
Badanie satysfakcji Klienta
Nasze analizy
Bezpieczeństwo
Zakupy
Polityka plików cookies
 
Nasze portale

Baner - Biuletyn Informacji Publicznej


Informacje


Baner - Niebieska Linia



 
Inaugurujemy kampanię promującą województwo Drukuj
 „Nasze kujawsko-pomorskie” -  taki slogan ma kampania promocyjna  przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jej adresatami są mieszkańcy województwa. Wartość kampanii to 2 miliony złotych, z czego dwie trzecie środków zostało pozyskane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
 
- Chcemy przekonać mieszkańców, że powinniśmy być dumni z miejsca, w którym żyjemy. Walory przyrodnicze i atrakcje turystyczne województwa, to prawdziwe perełki, które warto poznać oraz rekomendować znajomym – mówi marszałek Piotr Całbecki.

Pierwsze działania promocyjne rozpoczęliśmy 21 kwietnia. Na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy, podczas corocznej inauguracji sezonu turystycznego odbyło się wydarzenie promocyjne o nazwie „Zielona Wyspa”. Parki krajobrazowe, ośrodki edukacji ekologicznej i harcerze przygotowali konkursy i programy edukacyjne dla dzieci. Samorządy, lokalne grupy działania i Lokalne organizacje turystyczne promowały możliwości wypoczynku na łonie natury. Wszystkie atrakcje były dostępne dla mieszkańców od godziny 10 do 18.
Więcej na ten temat tutaj.
 
Dlaczego promocja wewnętrzna jest ważna? Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu mieszkańcy województwa generują prawie 40 procent ruchu turystycznego w ramach województwa oraz są - po internecie - najważniejszym źródłem informacji dla turystów odwiedzających nasz region. Podobne wyniki zaobserwowano we wszystkich województwach, gdzie prowadzono monitoring ruchu turystycznego. Mieszkańcy to doskonali ambasadorzy regionu i warto, aby znali jego najpiękniejsze zakątki.

Cele kampanii to wzmocnienie znajomości zasobów przyrodniczych i turystycznych regionu oraz kształtowanie proekologicznych postaw, budowa świadomości ekologicznej w zakresie odpowiedzialnego wykorzystania środowiska naturalnego w animowaniu rozwoju gospodarczego regionu, propagowanie zarabiania na turystyce poprzez odpowiedzialne wykorzystanie potencjału środowiska naturalnego.

Działania promocyjne będą realizowane do końca 2013 roku. Ważnym partnerem w realizacji wszystkich działań będą dyrekcje parków krajobrazowych. W ramach kampanii odbędzie się dziesięć wydarzeń promocyjnych, zostanie wydanych 129 tysięcy  egzemplarzy publikacji promocyjnych, 47,5 tysiąca map przyrodniczych, powstanie 20 filmów, gry edukacyjne dla dzieci, multimedialne pomoce dydaktyczne dla uczniów oraz 61 tysięcy różnych gadżetów promocyjnych. Odbędzie się również osiem konferencji dla samorządowców, które będą promowały dobre praktyki uwzględniające zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu terytorialnym.

Projekt nosi nazwę „Kampania promocyjna i informacyjna dotycząca dziedzictwa przyrodniczego i ochrony przyrody na terenie województwa kujawsko-pomorskiego” i jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007–2013 oraz budżetu województwa kujawsko-pomorskiego.

Gabinet Marszałka
Wydział Turystyki


17 kwietnia 2012 r.
ostatnia aktualizacja: 1 października 2012 r.
 
 
 
 


Dzisiaj jest: niedziela, 31-05-2020
Wywiad Tygodnia

Sejmik

Kontrakt Terytorialny

Baner - Portal video

ZIT


Rok Jana Pawa II

Nagrody i Medale

Loty Bydgoszcz - Frankfurt

Razem dla Regionu

Katalog konkursowy

Baner - Rzecznik informuje

Baner - Link do galerii zdj

Internetowy atlas wojewdztwa kujawsko-pomorskiego

Nasza Energia

Konkurs Innowacyjna Marka Regionu InnoMaRe

Inne ważne linki

Statystyki strony
odwiedzających: 132292855
Aktualnie jest 3 gości online
 
 
(C) Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2007