TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Kujawsko-Pomorskie Archiwum
 
Menu główne
Aktualności
Powiaty i gminy
O województwie
Nasze symbole
     Link - informacje o województwie w języku angielskim   Link - informacje o województwie w języku niemieckim   Link - informacje o województwie w języku francuskim
     Link - informacje o województwie w języku hiszpańskim   Link - informacje o województwie w języku rosyjskim   Link - informacje o województwie w języku fińskim
Samorząd Województwa
Statut Województwa
Zarząd Województwa
Urząd Marszałkowski
Jednostki organizacyjne
Menu tematyczne
Informacje prasowe
Turystyka
Planowanie Strategiczne i Przestrzenne
Promocja
Współpraca Międzynarodowa / International Cooperation
Budżet, finanse
Mienie Województwa
Kultura
Edukacja
Sport
Zdrowie
Sprawy Społeczne
(Nie)pełnosprawni
(Nie)pełnosprawni - archiwum
Rolnictwo i obszary wiejskie
Geodezja i Kartografia
Ruch drogowy
Infrastruktura
Środowisko
Społeczeństwo Informacyjne
Zamówienia publiczne - archiwum
Patronat Marszałka
Organizacje Pozarządowe
e-Urząd
ISO
Etyka
Kadry Urzędu
Badanie satysfakcji Klienta
Nasze analizy
Bezpieczeństwo
Zakupy
Polityka plików cookies
 
Nasze portale

Baner - Biuletyn Informacji Publicznej


Informacje


Baner - Niebieska Linia



 
Promocyjny plan działań na 2011 rok Drukuj
 W dniu 27 września br. Departament Edukacji, Sportu i Turystyki wraz z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną (K-POT) zorganizował spotkanie branży turystycznej naszego regionu. Miało ono na celu przedstawienie koncepcji pracy Urzędu Marszałkowskiego i ROT-u na 2011 rok w zakresie promocji walorów turystycznych województwa.
 
Na miejsce spotkania wybraliśmy tym razem „Jura Park” w Solcu Kujawskim. Wśród zaproszonych gości byli członkowie K-POT, a wśród nich przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń, informacji turystycznych, szkół wyższych oraz przedsiębiorcy.

Omówiliśmy wyniki badań ruchu turystycznego przeprowadzonych dla województwa (www.badania.k-pot.pl), które nadały kierunek dla naszych działań na przyszły rok.

W ofercie dla turystów zagranicznych znajdzie się przede wszystkim turystyka miejska i kulturowa, promująca najatrakcyjniejsze miasta regionu. Jej głównym adresatem będzie rynek niemiecki i brytyjski.

Działalność na rynku krajowym zrealizujemy poprzez: udział w międzynarodowych targach turystycznych w Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Poznaniu; kampanie on-line; study press; eventy promocyjne i lokalne kampanie reklamowe.

Nowym przedsięwzięciem będzie kampania „Kujawsko-Pomorskie po drodze”, mająca na celu promocję destynacji województwa adresowaną dla polskich rodzin wypoczywających nad Bałtykiem. Ze swoją ofertą chcemy również być obecni w największych aglomeracjach: w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu i aglomeracji śląskiej. Rynek krajowy ma zdominować oferta rowerowa.

Podczas Inauguracji Sezonu Turystycznego zaprezentujemy mieszkańcom i turystom atrakcje i produkty turystyczne z naszego województwa.

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (Działanie 2.6 Ochrona i promocja zasobów przyrodniczych) przystąpiliśmy do realizacji projektu o roboczej nazwie „Rowerowa ekologiczno-edukacyjna ścieżka dydaktyczna wzdłuż Wisły”.

Plany dotyczące turystyki rowerowej spotkały się z entuzjastycznym uznaniem branży turystycznej. Już teraz możemy poszczycić się silnymi ośrodkami propagującymi ten rodzaj uprawiania turystyki. Są wśród nich: Włocławek, Grudziądz, Bydgoszcz i tereny Borów Tucholskich oraz Pałuki. Wiele do zrobienia pozostaje w kwestii zagospodarowania infrastruktury turystycznej. Potencjał województwa, jako regionu atrakcyjnego
do uprawiania turystyki rowerowej, czeka na eksploatację.

Zdjęcie: Marek Wiśniewski – uczestnicy spotkania

Marek Wiśniewski
Departament Edukacji, Sportu i Turystyki
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
 
 
 
 


Dzisiaj jest: piątek, 21-02-2020
Wywiad Tygodnia

Sejmik

Kontrakt Terytorialny

Baner - Portal video

ZIT


Rok Jana Pawa II

Nagrody i Medale

Loty Bydgoszcz - Frankfurt

Razem dla Regionu

Katalog konkursowy

Baner - Rzecznik informuje

Baner - Link do galerii zdj

Internetowy atlas wojewdztwa kujawsko-pomorskiego

Nasza Energia

Konkurs Innowacyjna Marka Regionu InnoMaRe

Inne ważne linki

Statystyki strony
odwiedzających: 131869155
 
 
(C) Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2007